Tuesday, July 20, 2010

PERKEMBANGAN ANGGOTA KUMP E.Y.E :




PUNCAK ALAM - Izam yang merupakan vokalis Kump E.Y.E, baru-baru ini telah membuka BOOTH AS SAUDA bersempena dengan KARNIVAL MESRA RAKYAT 2010 di Padang Utama, Fasa 1, Puncak Alam yang telah berlangsung pada 17hb Jul sehingga 18hb Jul 2010 (Sabtu & Ahad).
Sdr Izam juga turut mengadakan pertunjukkan pentas yang telah menghiburkan pengunjung2 karnival tersebut dengan mempersembahkan 2buah lagu (dari album lama) iaitu IZINKAN SELAMANYA NAMAMU DI HATI beserta 1 lagu dari album terbaru Kump E.Y.E yang berjudul Thaif (mengisahkan tentang perjuangan & kesusahan yang telah ditanggung oleh Nabi Junjungan Mulia kita, MUHAMMAD S.A.W).
Menurut Sdr Izam, ALHAMDULILLAH, jualan dan sambutan di kaunter/booth AS SAUDA amat membanggakan. Bukanlah beliau menjual produk AS SAUDA semata-mata mengharapkan populariti beliau supaya produk itu laris, namun begitu, beliau inginkan semua Umat Islam dapat kembali merasai betapa bernilainya produk yang bernama Habbatus Sauda ini yang merupakan satu PENAWAR yang telah diturunkan oleh ALLAH SWT kepada KekasihNYA, Nabi S.A.W, maka kita sebagai Umat Baginda S.A.W perlu tahu dan menilaikan betapa hebatnya sesuatu yang telah ditinggalkan oleh Nabi S.A.W.
Oleh yang demikian, beliau (Izam), juga turut mengajak anda semua agar sertailah program perniagaan bersama SERIBU DINAR MARKETING ini yang menampilkan produk-produk yang hanya mengenengahkan HABBATUS SAUDA dan terdapat pelbagai produk seperti SOFTGEL AS SAUDA, MINYAK AS SAUDA, SABUN PENCUCI AS SAUDA, SABUN SUSU KAMBING AS SAUDA DAN BANYAK LAGI. Anda boleh hubungi Sdr Izam di talian 013-2159812.

1 comment:

  1. aSSlmuakum wBt ... Moga saudara kumpulan EYE sejahtera selalu . Mahu tanya, lagu2 EYE Album NAMAMU Sudah ada dipasaran atau belum . Ramai peminat2 EYE dari indonesia dan brunei tertanya2 . Izam pun dah byk berubah sekarang , sudah berisi he he he .

    ReplyDelete

KOMEN ANDA DIALU-ALUKAN ;